Сьогодні, напередодні Дня Святого Миколая, предста
Новини гуртка
Відбувся круглий стіл на тему «Інновації у молочному комплексі України»
Сьогодні, 21 листопада 2024 р. відбувся круглий стіл на тему «Інновації у молочному комплексі України», організований кафедрою менеджменту, маркетингу та публічного управління НАСОА. Під час заходу, Ліпський Юрій Володимирович, к. е. н., доцент кафедри менеджменту, маркетингу та публічного управління розповів про сучасний стан розвитку молочної галузі України, зміни обсягів виробництва та реалізації молока за останні роки, динаміку цін, обсяги та напрями експорту та імпорту молоковмісних продуктів та як ці зміни обумовлені війною в Україні. Радько Віталій Іванович, д.е.н, професор, старший технічний радник проєкту сільськогосподарського підприємництва Swisscontact, ознайомив учасників зустрічі із сучасними трендами в молочному секторі, акцентував увагу на особливостях впровадження інновацій в у цій сфері в Україні з урахуванням світового досвіду. У заході взяли участь здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітніх програм «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Публічне управління та адміністрування», «Маркетинг та реклама», а також другого (магістерського) рівня – ОП «Міжнародний менеджмент» та члени студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин».
Круглий стіл «Антикризове управління – імператив сучасної економіки»
Сьогодні, 08 листопада 2024 року, відбувся круглий стіл «Антикризове управління – імператив сучасної економіки», співорганізаторами якого були: кафедра економіки та фінансів ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»; кафедра економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Державного податкового університету; кафедра менеджменту, маркетингу та публічного управління Національної академії статистики, обліку та аудиту. Із вступним словом до учасників звернулись: Румик Ігор Іванович, д.е.н., професор, завідувач кафедри економіки та фінансів ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», Радіонова Ірина Федорівна, д.е.н., професор кафедри економіки та фінансів ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», Слюсарева Людмила Валеріївна, д.е.н., професор, завідувач кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Державного податкового університету та Лазоренко Лариса Віталіївна, д.е.н., проф., завідувач кафедри менеджменту, маркетингу та публічного управління Національної академії статистики, обліку та аудиту. Доповіді здобувачів другого (магістерського) рівня ОП «Міжнародний менеджмент» НАСОА викликали великий інтерес та стали предметом активного обговорення та дискусії учасників заходу, на що у підсумках Круглого столу звернули особливу увагу члени організаційного комітету. Максим Хомуха презентував доповідь на тему «Розширення автоматизації та самообслуговування як інструмент регулювання демографічної кризи в Україні: стратегічні можливості для бізнесу», а Владислав Бережний – «Інструменти забезпечення стабільного розвитку бізнесу на досвіді банку з іноземним капіталом». Із заключним словом до учасників події звернулися к.е.н., доцент кафедри економіки та фінансів ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК» Чумаченко Ольга Григорівна, к.е.н., доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Державного податкового університету Калач Ганна Миколаївна та к.е.н., доцент, декан фінансово-економічного факультету НАСОА Пархоменко Вікторія Вікторівна, які відзначили актуальність івенту для обміну досвідом і протистояння викликам часу.
«What is the likelihood that innovative companies have female CEOs? Evidence From WBES Sample of Enterprises»
09 жовтня 2024 р. кафедрою менеджменту, маркетингу та публічного управління Національної академії статистики, обліку та аудиту було організовано та проведено гостьову іноземної лекторки Alexeeva-Alexeev Inna, Ph.D., Associate Professor, Assistant Lecturer, Department of Business Organization, University of Cantabria (Santander, Spain), Member of Santander Financial Institute SANFI (Santander, Spain). Тема лекції: «What is the likelihood that innovative companies have female CEOs? Evidence From WBES Sample of Enterprises» (Яка ймовірність того, що інноваційні компанії очолять жінки? Докази з вибірки підприємств WBES). Мова: англійська. Модератор зустрічі – Трушкіна Наталія Валеріївна, доцент кафедри менеджменту, маркетингу та публічного управління, кандидат економічних наук, старший дослідник. У заході взяли участь здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітніх програм «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Публічне управління та адміністрування», «Маркетинг та реклама», а також другого (магістерського) рівня – ОП «Міжнародний менеджмент» та члени студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин». Дослідження, результати якого були презентовані лектором, отримані з WBES, яка містить 107 026 даних великої кількості компаній із 118 країн, шести великих регіонів за період між 2007 і 2023 роками. Через характер і неоднакову доступність даних авторами для аналізу застосовано логістичну регресію з кластерними стандартними помилками за країнами та роками. Основні тези лекції: Участь жінок на керівних посадах у компаніях все ще залишається в меншості. Жінки частіше займають керівні посади в компаніях, які впроваджують інновації, розробляючи нові продукти для нових ринків та в компаніях сфери послуг. Жінки-генеральні директори частіше зустрічаються в компаніях, де принаймні один із власників є жінкою. Жінки-виконавчі директори частіше зустрічаються в компаніях, розташованих у країнах із вищою гендерною рівністю. Щиро дякуємо лектору за представлену цікаву інформацію і сподіваємось на продовження тісної співпраці з НАСОА!
«Політика доходів і оплати праці в сучасних умовах господарювання»
4 квітня 2024 року кафедрою менеджменту, маркетингу та публічного управління був проведений науковий семінар на тему: «Політика доходів і оплати праці в сучасних умовах господарювання». Модератор, доцент кафедри, Залюбовська Світлана Сергіївна, ознайомила присутніх із проблемами доходів і оплати праці в Україні в сучасних умовах господарювання; проаналізувала суттєвий вплив війни на вітчизняний ринок праці; відмітила, що попри поступову адаптацію економіки до нових умов функціонування, в країні зберігається високий рівень безробіття; розглянула динамічні процеси вимушеної міграції. Залюбовська С.С. звернула увагу на те, що затяжна війна вносить суттєві зміни у функціонування економічної системи в цілому та ринку праці зокрема, і викликає необхідність подальшого радикального реформування оплати праці, а заходи державної політики доходів, соціальної підтримки і захисту працівників в період військової агресії РФ спрямовуються на формування гнучкості трудової сфери та забезпечення зайнятості, що виявляється в поступових позитивних зрушеннях. Активну участь в обговорені особливостей формування політики доходів і оплати праці в умовах війни прийняли й учасники студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин».
Практичне заняття щодо використання Gantt Chart Template в ProjectManager
15 березня 2024 року для здобувачів ОПП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» та «Публічне управління та адміністрування» Юрієм Зайцевим, молодшим науковим співробітником НДЦ “ЕкоУкраїна” ГО “Наукова установа “Цифрова агенція “Е-ЕКОЛОГІЯ”, аспірантом кафедри публічного управління та проєктного менеджменту ННІМП ДЗВО “УМО” НАПН України, заступником директора з технічної експертизи Кропивницького дослідницько-проектного офісу цифрового розвитку, Team Leader at IntraNote, exTeam leader at Ciklum, Microsoft Certified® Developer було проведено практичне заняття щодо використання Gantt Chart Template в ProjectManager. До заходу долучились і члени студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин», адже Gantt Chart Template (діаграма Ганта) – ідеальний інструмент длцця координації груп людей і одночасних цілей, а також для забезпечення виконання всіх аспектів плану у потрібний час. Шаблон діаграми Ганта зазвичай складається з електронної таблиці, яка використовується для переліку завдань, і стовпчастої діаграми з накопиченням, яка представляє часову шкалу проєкту. Такі заходи проходять у рамках реалізації Меморандуму про співробітництво щодо підготовки фахівців з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та публічного управління у сферах цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації між Академією та Центральноукраїнським цифровим офісом.
«Академічна доброчесність та принципи її дотримання»
29.11.23 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та публічного управління проведено науково-методичний семінар на тему: «Академічна доброчесність та принципи її дотримання». Модератором заходу виступила декан фінансово-економічного факультету, к.е.н., доцент Пархоменко Вікторія Вікторівна. Напередодні зимової заліково-екзаменаційної сесії, Вікторія Вікторівна акцентувала свою увагу на важливсоті дотримання принципів академічної доброчесності в освітньому процесі, охарактеризувала найрозповсюдженіші види порушення академічної доброчесності та плагіату. Нагадала присутнім про основні пункти Положення про академічну доброчесність НАСОА, якого повинні дотримуватись як здобувачі вищої освіти так і викладачі. Активну участь в обговорені різних проявів недоброчесності у навчанні, важливості відчуття довіри, справедливості, взаєморозуміння в освітньому процесі прийняли й учасники студентського наукового гуртка “Підкорювачі наукових вершин”.
Обговорення ролі та місця неформальної освіти у системі безперервного навчання
29 листопада 2023 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та публічного управління відбулось чергове засідання студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин» під керівництвом к.е.н., доц. Гринчак Н. А. Метою зустрічі було обговорення ролі та місця неформальної освіти у системі безперервного навчання. Засідання пройшло в творчій, дружній атмосфері, де члени наукового гуртка висловили своє бачення та відношення до неформальної освіти; розповіли про цікаві онлайн курси, які вони відвідали на протязі першого семестру для розширення своїх Soft skills в межах вивчених дисциплін, похизувались сертифікатами)))!!! Студенти старших курсів поділились своїм досвідом опанування нових програм, які допомагають їм сьогодні в прийнятті управлінських рішень та з якими вони познайомились завдяки неформальній освіті. Наші студенти – найкращі!
«Портрет сучасного лідера та його роль в формуванні ефективної команди»
08 листопада 2023 року студенти 1 курсу ОПП «Публічне управління та адміністрування», «Менеджмент ЗЕД» та «Маркетинг» на практичному занятті з дисципліни «Групова динаміка та комунікації» презентували власні проекти «Портрет сучасного лідера та його роль в формуванні ефективної команди»! Творчий та креативний підхід наших студентів до вибору конкретної особистості, як об’єкта дослідження, обґрунтування його лідерський здібностей, акцентування уваги на їх еволюції в процесі професійного становлення та розвитку особистості захоплює та вражає! Пишаємось нашими студентами!
«Основи інформаційної безпеки. Комунікативний аспект»
В рамках вивчення курсу «Основи інформаційної безпеки», до студентів освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування» завітав Олексій Сивак, кандидат політичних наук, GRдиректор міжнародної агенції CFC Big Ideas, з лекцією на тему: «Основи інформаційної безпеки. Комунікативний аспект». Запрошений гість поділився зі студентами досвідом роботи своєї компанії, штаб-квартири якої знаходяться в Дубаї (ОАЕ) та Києві, у допомозі клієнтам у зв’язках із органами державної влади, кризових комунікаціях, розвитку бізнесу та запровадження інноваційних рішень у сфері управління персоналом. Важливою темою обговорення стало питання забезпечення інформаційної безпеки в організаціях та установах в сучасних умовах. Дякуємо пану Олексію за цікаву зустріч і можливість кращого увідомлення теоретичних знань завдяки практичному досвіду! http://nasoa.edu.ua/wp-content/uploads/2023/11/1699023550350334.mp4
Міждисциплінарна лекція на тему «Особливості формування іміджу управлінця»
30 листопада к.пед.н., доцентом кафедри філософії, права та соціально-гуманітарних дисциплін НАСОА – Черушевою Г.Б. проведено лекцію на тему «Особливості формування іміджу управлінця» в рамках вивчення дисципліни «Психологія управління» для студентів 5 курсу освітнього рівня «магістр» ОПП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». На заняття була запрошена к.е.н., доцент кафедри статистики, ІТ та математичних методів в економіці – Горобець О.О., яка розкрила питання формування іміджу компанії, бренда та особистості в соціальних мережах. Сьогодні соціальні медіа стали невід’ємною складовою як у повсякденному житті пересічної людини, так і бізнесу та управлінців зокрема, а тому тема була близькою кожному із присутніх, що підтвердилось жвавим обговоренням матеріалу.
Зустріч студентів ОПП «Публічне управління та адміністрування» з Юрієм Зайцевим
27 жовтня 2023 року відбулася зустріч студентів ОПП «Публічне управління та адміністрування» з Юрієм Зайцевим, молодшим науковим співробітником НДЦ “ЕкоУкраїна” ГО “Наукова установа “Цифрова агенція “Е-ЕКОЛОГІЯ”, аспірантом кафедри публічного управління та проєктного менеджменту ННІМП ДЗВО “УМО” НАПН України, заступником директора з технічної експертизи Кропивницького дослідницько-проектного офісу цифрового розвитку, team leader at IntraNote, exTeam leader at Ciklum, Microsoft Certified® Developer. Такі заходи проходять в рамках реалізації Меморандуму про співробітництво щодо підготовки фахівців з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та публічного управління у сферах цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації між Академією та Центральноукраїнським цифровим офісом. Темою заходу стало обговорення і можливості проходження навчання професійного рівня від Google за допомогою платформи дистанційного навчання Coursera, застосування принципів управління, спілкування, співпраці та навичок вирішення проблем при реалізації проєктів, які є важливими навиками у сучасному цифровому світі, який постійно змінюється.
Цифровізація набирає обертів
12 жовтня 2023 року разом з Університетом менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України та Національною академією статистики, обліку і аудиту Центральноукраїнський цифровий офіс розпочав освітній проект «Цифровий хаб публічного управління та проектного менеджменту». Студенти ОПП «Публічне управління та адміністрування взяли участь у засіданні Центральноукраїнського цифрового офісу. На порядку денному – питання реалізації заходів та проектів цифрової трансформації, цифрового розвитку та цифровізації в Кіровоградській області. Сайт проекту Інформація про засідання
«Основи загальної адміністративної процедури відповідно до Закону “Про адміністративну процедуру”»
19 вересня 2023 року доцентом кафедри менеджменту, маркетингу та публічного управління, кандидатом наук з державного управління, доцентом Сафроновою Ольгою Миколаївною проведено Науково-методичний семінар на тему «Основи загальної адміністративної процедури відповідно до Закону “Про адміністративну процедуру”» для студентів 2-4 курсів ОС «бакалавр» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». Ольга Миколаївна ознайомила присутніх з основними положеннями Закону, повноваженнями адміністративного органу, правами та обов’язками особи в адміністративній процедурі, вимогами до адміністративних актів. Обговорили загальний порядок та терміни опрацювання справ, ухвалення рішення та повідомлення про нього громадян. Також доповідачка, познайомила студентів з новим Онлайн-курсом «Загальна адміністративна процедура» на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло!», скориставшись яким, студенти зможуть розвинути свої Soft-skills. Цей курс покликаний допомогти державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування, суддям адміністративних судів, фахівцям із приватного сектору здобути необхідні знання та підготуватись до майбутніх змін.
«Проблеми оцінки ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства»
30 травня 2023 року кафедрою менеджменту, маркетингу та публічного управління за участі членів студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин» був проведений науковий семінар на тему «Проблеми оцінки ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства». Модератор, доцент кафедри, Наталія Гринчак, ознайомила присутніх зі змінами, які відбулися в структурі експорту та імпорту України, в період війни, які зміни відбулись в розрізі основних країн партнерів з експорту та імпорту. Обговорили, з якими викликами стикаються сьогодні підприємства в сфері зовнішньоекономічної діяльності, які фактори впливають на ефективність ЗЕД, а також розглянули методичний підхід до оцінки ефективності управління експортно-імпортною діяльністю підприємства.
«Глобальна продовольча безпека: виклики війни в Україні»
05 травня 2023 року кафедрою менеджменту, маркетингу та публічного управління був проведений науковий семінар на тему: «Глобальна продовольча безпека: виклики війни в Україні». Разом з членами студентського наукового товариства «Підкорювачі наукових вершин» обговорили питання глобальної продовольчої безпеки та місце України в її забезпеченні. Модератор заходу В. Пархоменко зазначила, що Україна є потужним експортером агропродукції. Українську олію, хліб з української пшениці чи українську курятину можна зустріти чи не в кожній країні світу. Але через війну можливість України експортувати продукцію стрімко зменшується, причому не лише через заміновані землі, зірвані терміни посівної, а й через знищену інфраструктуру, заблоковані порти, постійну загрозу зриву зернової угоди та міграцію українців. Тому з кожним днем війни все більша ймовірність інфляції, голоду та бідності у всьому світі. В обговоренні гострих проблем забезпечення продовольчої безпеки з боку України взяли студенти Шевчук Олександра, Савощенко Аліна, Тухтабаєва Наталья, Слінченко Катерина.
«Методологічні засади порівняльно-історичних досліджень економічного розвитку незалежної України»
22 травня 2023 року кафедрою менеджменту, маркетингу та публічного управління був проведений науковий семінар на тему: «Методологічні засади порівняльно-історичних досліджень економічного розвитку незалежної України». Модератор, доцент кафедри, Залюбовська Світлана Сергіївна, ознайомила студентів із економічною думкою в Україні у другій половині XIX ст., яка була орієнтована на аналіз тих позитивних змін, що відбувались у пореформеній економіці, водночас вона переживала певний занепад, пов’язаний із процесом становлення, вибору оптимального напряму, що відповідав би українській специфіці, i тому відзначалася великою різноманітністю напрямів. Українські представники цих напрямів в основу своїх позицій ставили національне визволення України з-під колоніального ярма. Залюбовська С.С. звернула увагу на те, що масштаб економічних перетворень в 90-х роках ХХ століття став втіленням зусиль держави на шляху вибору обґрунтованих напрямів зміцнення, оскільки Україна здійснювала трансформацію з колишньої радянської республіки до самостійної держави з власною системою управління та економіки. Це і стало вирішальним періодом подальшого розвитку України і визначенням багатьох аспектів її сучасної економіки та суспільства.
Обговорюємо результати Олімпіади
06.03.2023 р. на позачерговому засіданні студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин» відбулося обговорення результатів І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Менеджмент». Конкурсне завдання складалося з двох блоків – тестування (70 тестових завдань), які передбачали комплексну перевірку рівня знань студентами теоретичного матеріалу дисципліни, а також 2 практичних завдання на визначення вміння втілювати набуті знання на практиці та навичок ухвалення оптимальних управлінських рішень. В Олімпіаді, яку було організовано та проведено 01 березня 2023 року кафедрою менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування, взяли участь члени студентського наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин», а також студенти 2 та 3 курсів чотирьох освітньо-професійних програм: «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Прикладна статистика та бізнес-аналітика», «Публічне управління та адміністрування», «Фінанси банківська справа та страхування». Відповідно до результатів виконаних завдань, перемогу в Олімпіаді здобули: І місце – Заярний Тимур (студент ІІІ курсу освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування»); ІІ місце – Тимощук Лілія (студентка ІІІ курсу освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування») та Головко Дмитро (студент ІІІ курсу освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування»); ІІІ місце – Приходюк Анастасія (студентка ІІІ курсу освітньо-професійної програми «Прикладна статистика та бізнес-аналітика») та Поплавська Катерина (студентка ІІІ курсу освітньо-професійної програми «Публічне управління та адміністрування»). Вітаємо переможців! Пишаємось студентами НАСОА, які прийняли участь в Олімпіаді та продемонстрували високі знання з дисципліни «Менеджмент»! Бажаємо всім подальших успіхів у науковій діяльності та нових творчих звершень!
Відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Менеджмент»
01.03.2023 в Національній академікі статистики, обліку та аудиту відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Менеджмент». В Олімпіаді приймають участь члени студентського наукового гуртка кафедри менеджменту, маркетингу та публічного управління «Підкорювачі наукових вершин». Результати Олімпіади будуть оголошені на засіданні гуртка 06.03.202 Бажаємо учасникам успіхів та перемоги!
«Адміністративно-фінансова децентралізація в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку»
02 грудня 2022 року кафедрою економіки та менеджменту ЗЕД проведено науковий семінар на тему «Адміністративно-фінансова децентралізація в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку». Активну участь у заході прийняли члени наукового студентського гуртка «Підкорювачі наукових вершин». В ході проведення заходу: розглянуто Концепцію реформи децентралізації в Україні, проведена оцінка процесів створення та розвитку об’єднаних територіальних громад, визначено ризики та проблеми реформи, окреслено напрями розширення фіскального простору ОТГ. Дякуємо модератору семінару, доценту кафедри економіки та менеджменту ЗЕД Луньовій Тетяні Сергіївна за змістовний захід!
«Соціальна відповідальність: вектори співпраці»
1 грудня 2022 року кафедрою економіки та менеджменту ЗЕД Національної академії статистики, обліку та аудиту спільно з кафедрою маркетингу Державного торговельно-економічного університету проведено науковий семінар на тему: «Соціальна відповідальність: вектори співпраці». У заході взяв участь керівник секретаріату комітету ВРУ з питань аграрної та земельної політики д.е.н., заслужений економіст України Старинець Олександр Георгійович. Доповідачами від Державного торговельно-економічного університету були студенти: Боснюк Вікторія, тема доповіді: «Сучасні системи професійної мотивації робітників в умовах воєнного стану» Шнайдрук Аліна, тема доповіді: «Соціальний маркетинг в рітейлі в умовах війни» Чазов Ернест, тема доповіді «Концептуальні основи маркетингу взаємовідносин у сфері бізнесу» Доповідачами від Національної академії статистики, обліку та аудиту були студенти: Попович Тетяна, тема доповіді: «Ключові відмінності між КСВ та благодійністю» Острий Микита, тема доповіді: «Європейський вектор української геополітики» Мацалак Марія, Павленко Крістіна, Іванова Катерина, тема доповіді: «Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україна». Дякуємо модератору семінару, д.е.н., доц., професору кафедри економіки та менеджменту ЗЕД Лазоренко Ларисі Віталіївна, за цікавий та продуктивний захід.
«Федералізм чи унітаризм: чесноти та вади»
23 вересня 2022 року студенти другого курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» під керівництвом доцента кафедри Луньової Т.С. взяли участь у дискусії на тему «Федералізм чи унітаризм: чесноти та вади». У ході зустрічі розглядали форми державного устрою різних країн, доводили ефективність унітаризму як базової цінності конституційного ладу України.
«Формування та становлення національної моделі менеджменту»
Студенти освітньо-професійної програми “Фінанси, банківська справа та страхування” прийняли участь в круглому столі «Формування та становлення національної моделі менеджменту», організованому кафедрою економіки та менеджменту ЗЕД в рамках роботи наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин». Доповідачі продемонстрували навички самостійної роботи та відкритості до нових знань, виступивши з доповідями про особливості національного менеджменту Японії, США та країн ЄС. Дякуємо модератору заходу – доценту кафедри Гринчак Наталії за цікаву та насичену зустріч!
Долаємо вершини науки: Досвід урядування провідних країн як фактор модернізації публічного адміністрування в Україні
02.06.22 на черговому засіданні наукового студентського гуртка «Підкорювачі наукових вершин» студенти ОПП «Публічне управління та адміністрування» презентували власні дослідження стосовно принципів та особливостей публічного та державного управління у провідних країнах світу. В обговоренні взяли активну участь і студенти ОПП «Менеджмент ЗЕД».
Зустріч з заступником начальника Бориспільської районної військової адміністрації Андрієм Синяковим
В рамках набуття студентами hard skills щодо соціальної відповідальності та управлінської етики, студенти 1-2 курсів ОПП “Публічне управління та адміністрування” зустрілися із заступником начальника Бориспільської районної військової адміністрації Андрієм Синяковим. Зустріч пройшла у дружній і привітній атмосфері. Дякуємо нашому гостю не лише за доповідь та відповіді на питання по заявленій темі, а й за змогу наочно познайомити студентів із роботою системи електронного документообігу. Чекаємо на наступні зустрічі!
Студенти – активні учасники обговорення процесу формування власних професійних компетенцій
За підсумками проведеного на кафедрі економіки та менеджменту ЗЕД методичного семінару на тему «Морально-етичні та психологічні засади підготовки менеджерів» до обговорення цих питань запросили активно долучитися студентів-менеджерів 2-го курсу – членів наукового гуртка «Підкорювачі наукових вершин». У ході зустрічі обговорили вимоги суспільства і часу до сучасних управлінців: орієнтація на взаємодію з міжнародним співтовариством визначає актуальність запитів суспільства щодо зміни управлінської діяльності відповідно до гуманістичних цінностей людства. Саме професійно-етична компетентність майбутніх менеджерів, як складова професійної компетентності, має виступати показником їх моральності та внутрішньої культури, здатності приймати соціально відповідальні рішення та діяти відповідно до норм професійної етики.
New public management. Дискутуємо
В межах вивчення дисципліни “Основи публічного управління та адміністрування”, з метою кращого опанування теоретичних знань і вмінь презентувати та обґрунтовувати свої думки широкому загалу, майбутні держуправлінці під керівництвом доцента кафедри Н. Гринчак провели дискусійний семінар щодо особливостей розвитку публічного управління в Україні та світі, а також сучасного бачення концепції new public management.
«Раціональність та ірраціональність в прийнятті управлінських рішень»
12 травня 2022 року доцент кафедри економіки та менеджменту ЗЕД Гринчак Наталія провела науковий семінар на тему «Раціональність та ірраціональність в прийнятті управлінських рішень». До обговорення таких актуальних для сучасних управлінців проблем долучилися і члени студентського гуртка “Підкорювачі наукових вершин”.
Підкорюємо науку!
Студент ОПП “Публічне управління та адміністрування” Тимур Заярний у рамках наукової роботи студентського гуртка “Підкорювачі наукових вершин” презентував доповідь на тему “Теорія раціональної (ідеальної) бюрократії М. Вебера”.
«Фандрейзинг та основи проектної роботи в умовах воєнного стану»
На кафедрі економіки та менеджменту ЗЕД відбувся методичний семінар на тему «Фандрейзинг та основи проектної роботи в умовах воєнного стану». Під час зустрічі к.е.н., доцент кафедри Мотузка Олена Миколаївна детально ознайомила колег та студентів-членів наукового студентського гуртка “Підкорювачі наукових вершин” з можливостями участі у міжнародних проектах та використання он-лайн платформ для розвитку Soft Skils.
Неформальна освіта – вимога сьогодення
Студенти освітньої програми “Менеджмент ЗЕД” “прокачують” soft skills для досягнення майбутніх кар’єрних висот.
«Методологічні аспекти удосконалення системи управління національною економікою в умовах пандемії»
30.11.2021 кафедрою економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності було організовано та проведено методичний семінар на тему «Методологічні аспекти удосконалення системи управління національною економікою в умовах пандемії». Семінар проходив у формі дискусії. Тон її проведення задала доцент кафедри Залюбовська Світлана Сергіївна, презентувавши результати досліджень впливу Covid-19 та карантинних обмежень на світову економіку, як в умовах сьогодення так і в прогнозному періоді. Активну участь в дискусії взяли члени наукового студентського гуртка «Підкорювачі наукових вершин».
Останні новини

Захист курсових робіт з навчальної дисципліни «Фінансовий аналіз»
3 грудня 2025 року на кафедрі фінансів, банківсько

Національна академія статистики, обліку та аудиту та Західноукраїнський національний університет підписали договір про співробітництво
За ініціативи д.е.н., професора, завідувача кафедр

