Спікер – Марія Богуслав. Начальник Управління профорієнтації, профнавчання та навчальних закладів Державної служби зайнятості: 12 років у громадській сфері, 5 років на керівних посадах різних державних органів − Міністерства освіти і науки України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, КМДА; автор і координатор понад 100 масштабних проектів у напрямках бізнес-освіти, громадянської освіти, IT-індустрії, інноваційних технологій, рекрутингу. Основні питання: Навички державного масштабу; «М’які» та «тверді» навички; «Навички 2020»; Діагностика навичків; Соціальний ліфт. Питання до спікера та організаторів надсилайте на адресу nasoa.konkurs@gmail.com Автор найкращого питання отримає приз! Початок об 11:40.
Запрошуємо всіх на зустріч з Лесею Мудрак – відомою українською письменницею, філологом, громадським діячем, кандидатом філологічних наук, членом Національної спілки письменників України. Початок о 13:00.
Програма проведення тижня економіко-статистичного факультету НАСОА (13 – 17 березня 2017 року). Понеділок, 13-10, ауд. 506 Відкриття тижня економіко-статистичного факультету НАСОА у 2017 р. Понеділок – п’ятниця, каб. 69 Виставка художньої творчості викладачів, методистів та студентів економіко-статистичного факультету (рушників, вишиванок, писанок, картин, ікон, скульптур, моделей, фото та ін.). Середа, кафедра прикладної математики, каб. 504 Конкурс учнівських творчих робіт «Математика – цікава та прикладна наука» учасники – учні 9-11 класів шкіл України Четвер, кафедра менеджменту ЗЕД, каб. 404 Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю» П’ятниця, 13-10, ауд. 506 Дні вищої математики в НАСОА. Наукова студентська конференція «Застосування вищої математики в економіці». П’ятниця, каб. 505 Конкурс учнівських творчих робіт «ІТ-фантазії […]
Хочеш перевірити свої знання бух. обліку та дізнатися чого ти вартий? Візьми участь у конкурсі, отримай шанс випробувати себе, а також отримати чудові призи та пропозицію про оплачуване стажування в КПМГ! Вимоги до учасників Студенти-економісти останніх курсів або випускники 2014-2016 років, які: мають базові знання з бухгалтерського обліку та податкової системи України; вільно володіють англійською та українською/російською мовами; цікавляться оподаткуванням та процесами злиттів і поглинань між великими міжнародними корпораціями, та хочуть долучитися до цих процесів. Призи І місце: навушники AKGN60NC та можливість працевлаштування у КПМГ за спрощеною процедурою відбору. ІІ та ІІІ місце: Сертифікати Bodocard на 3000 та 1000 грн, пам’ятні призи від компанії. Як взяти участь Зареєструйся на сайті […]
Хочете правильно обрати свій кар’єрний шлях? Мрієте зробити своє резюме привабливим для роботодавців? Бажаєте ефективно підготуватися до співбесіди? Цікаво дізнатися про кар’єрні та освітні можливості в КПМГ? Залюбки розкажемо! Приходьте! Вхід – вільний. КПМГ – міжнародна мережа незалежних фірм, що надають аудиторські, податкові та консультаційні послуги. В офісах КПМГ у 155 країнах працює понад 170 000 професіоналів. КПМГ здійснює свою діяльність в Україні з 1992 року і надає послуги з аудиту, оподаткування, бухгалтерського обліку, а також консультаційні послуги з фінансових питань провідним вітчизняним та міжнародним підприємствам та організаціям. Офіси КПМГ відкриті у Києві та Львові. КПМГ – одне з найкращих місць, де можна набути досвід в міжнародному бізнесі, працюючи над […]
Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у XV Всеукраїнській науковій конференції на тему: «Розвиток системи обліку, аналізу та аудиту в Україні: теорія, методологія, організація», яка присвячена пам’яті д. е. н., професора, Заслуженого діяча науки і техніки України Олексія Сергійовича Бородкіна. Контрольні дати 25.02.2017 р. – прийом заявок та тез доповідей для участі в конференції; 20.03.2017 р. – оплата реєстраційного внеску; 24.03.2017 р. о 09:00-10:00 – реєстрація учасників конференції. Наукові напрями роботи конференції Секція 1. Удосконалення бухгалтерського обліку в умовах глобалізації: досвід, проблеми, перспективи. Секція 2. Сучасний стан та перспективи розвитку системи оподаткування в Україні. Секція 3. Звітність підприємств – джерело інформаційного забезпечення контролю, аналізу та статистики. Секція 4. Управлінський облік, […]
Шановні студенти! Запрошуємо вас взяти участь у XV Всеукраїнській студентській науковій конференції на тему: «Розвиток системи обліку, аналізу та аудиту: теорія, методологія, організація», яка присвячена пам’яті д. е. н., професора, Заслуженого діяча науки і техніки України Олексія Сергійовича Бородкіна. Календар конференції 25.02.2017 р. – прийом заявок та тез доповідей для участі в конференції; 20.03.2017 р. – оплата реєстраційного внеску; 23.03.2017 р. о 09:00-10:00 – реєстрація учасників конференції. Напрями роботи студентської конференції Секція 1. Національний та міжнародний досвід розвитку бухгалтерського обліку, як науки. Секція 2. Фінансова звітність, як джерело інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень. Секція 3. Оподаткування діяльності підприємств: проблеми та перспективи розвитку. Секція 4. Аудит і перспективи його розвитку […]
Запрошуємо усіх веселих, усіх дотепних та тих, хто має почуття гумору, бути вболівальниками улюбленої команди. Змагатимуться у кмітливості та винахідливості команда випускників-магістрів і збірна команда студентів 1-4 курсів. Ви станете свідками інтелектуальних та творчих конкурсів 16 лютого 2017 року о 13 годині в аудиторії 49.
Запрошуємо студентів та викладачів узяти участь у святкуванні Дня Валентина, яке відбудеться 14 лютого 2017 року о 12 годині в аудиторії 49. У концертно-розважальній програмі: яскраві емоції, задоволення від виступів «академічних артистів», розваги та почуття любові один до одного. Адже життя вимірюється не кількістю почуттів, а моментом, коли перехоплює подих від них! Сподіваємося, що в цей день у вас перехоплюватиме подих від любові та ніжності!
Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності запрошує взяти участь у IV Міжнародній науково-практичній конференції «Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю», яка відбудеться 16 березня 2017 року в Національній академії статистики, обліку та аудиту. Для участі в конференції необхідно до 28 лютого 2017 року (включно) надіслати на електронну пошту такі матеріали: заявку на участь у конференції; тези доповіді (1-4 сторінки); відскановану (сфотографовану) копію квитанції (чеку) про оплату організаційного внеску. Розмір організаційного внеску складає 100 грн (у т. ч. ПДВ). Матеріали конференції будуть надруковані окремим збірником наукових праць. Усі учасники отримають збірники протягом 20 календарних днів після дня проведення конференції на поштову адресу, вказану у заявці. Ви маєте змогу завантажити запрошення на конференцію (на русском, english).