Національна академія статистики, обліку та аудиту і Університет Жешува (University of Rzeszów, Польща) оголошують про прийом заявок за програмою Еразмус+ «Мобільність персоналу» в Університет Жешува (UR) протягом літнього семестру (20 лютого – 20 червень 2017 року). Мобільність викладачів триває 5 днів. Мобільність персоналу спрямована на посилення двосторонніх науково-педагогічних відносин між Академію та Університетом Жешува.
Критерії
Успішний кандидат повинен відповідати наступним критеріям:
- бути штатним викладачем НАСОА;
- мати ступінь кандидата чи доктора наук;
- знання англійської мови на рівні В2/С1;
- мати досвід викладання курсів англійською мовою,
- мати публікації, присвячені українсько-польським економічним відносинам, трансформації економік країн Вишеградської четвірки тощо;
- мати дійсний закордонний паспорт.
Фінансові умови
- Тривалість: 5 днів
- Стипендія: 140 євро/місяць
- Транспорт: 275 євро
Для того, щоб взяти участь в програмі мобільності необхідно заповнити анкету та відправити всі необхідні документи електронною поштою до 16:00 за київським часом 26 вересня 2016 року. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть.
Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана. Заявки, отримані в строк, будуть розглянуті конкурсною комісією, яка прийме рішення про надання гранту. Відібрані кандидати отримають від приймаючої ВНЗ лист з посиланням на он-лайн анкету.
Необхідні документи
Академічний персонал подає наступні документи:
- Аплікаційна форма;
- Паспорт. Сканована копія вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті;
- План роботи. Це ваш план роботи на час стажування в приймаючому університеті. Складається самостійно. План не повинен перевищувати 4 сторінки;
- CV (макс. 2 сторінки, відразу англійською) за стандартом Europass. CV повинен містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях, публікації та ін.
- Лист підтримки з боку університету. Лист про підтримку від НАСОА про те, що ваш план роботи відповідає інтересам вашої кафедри / факультету /університету і отримані результати будуть використовуватися в подальшому всієї кафедрою/факультетом/університетом.
Всі документи повинні бути відскановані окремо в форматі *.pdf (в хорошій якості, але при максимальному стисканні). Файли повинні бути названі таким чином:
- Application.pdf
- Working plan.pdf
- CV.pdf
- Passport.pdf
- Support_home.pdf