Досвід профорієнтаційної роботи відділу та педагогічного колективу Академії свідчить, що поодинокі заходи у навчальних закладах, виступи серед учнівської та студентської молоді не завжди в повній мірі ефективні і не дозволяють досягти бажаних результатів. Тільки комплексний підхід надає можливість бути в центрі уваги учнів і студентів, викликати в них зацікавленість, а в подальшому – сприяти формуванню мотивації щодо вибору вищого навчального закладу для отримання певної професії.
Це може бути низка профорієнтаційних дій інформаційно-рекламного та культурно-творчого характеру. Так, скажемо, участь у Ярмарках професій з подальшим виїздом до конкретних ЗОШ, профорієнтаційна робота серед учнів, виступи на батьківських зборах із завершенням екскурсії до Академії. Паралельно в цих школах можна провести майстер класи, олімпіади, конкурси робіт економічного спрямування.
Так, працівники відділу профорієнтації разом із деканом факультету Пилипенко О.І., директором коледжу Юрченко О.А провели комплексну роботу у ЗОШ № 139 м. Києва. Попередньо виступили на батьківських зборах в 9 та 11 класах з подальшою профорієнтаційною роботою серед учнів, провели екскурсію в Академії, де школярі безпосередньо познайомилися з ЗВО. Бажаючі отримали індивідуальні консультації викладачів з математики та української мови з питань вступних випробувань, зустрілися з завідувачами випускових кафедр. Паралельно учні ЗОШ №139 взяли активну участь у творчо-інтелектуальних іграх на І та II турах і показали гарну підготовку. 14 учнів ЗОШ № 139 вже сьогодні відвідують підготовчі курси і визначилися у своїх намірах по закінченню школи вступити в Академію або Коледж бізнесу та аналітики НАСОА.
Такий підхід був обраний і доцентом Сакадой Т.Д. в роботі з учнями ЗОШ №267, доцентами Свистун-Золотаренко Л.О та Юрченко О.А. в ЗОШ «Логос» (участь у батьківських зборах, профорієнтаційна робота в класах, екскурсія до академії); доцентом Голубовой Г.В. з профвідділом в роботі з учнівською молоддю Фастівського р-ну, смт Глевахи (Ярмарок професій у Фастові, відвідування шкіл, запрошення до академії); профвідділом, деканом Пархоменко В.В. в ЗОШ м. Чигирин Черкаської області, смт. Димер Вишгородського району (робота по класах, проведення інтелектуальної гри Брейн-ринг з економіки, екскурсія в Академію, участь учнів в інтелектуальній грі «Найрозумніший»); професором Бондарук Т.Г. в роботі зі студентами Економічного коледжу КНЕУ (виступи перед студентами коледжу, відео-презентація, екскурсія в Академію); профвідділом, Пархоменко В.В., Пилипенко О.І. профорієнтаційна робота в Ржищівському індустріально-педагогічному коледжі (виступи перед студентами, науково-методична та консультативна робота з педагогічним колективом, екскурсія до академії, участь у студентський науковій конференції) та інші.
Будемо сподіватися, що значна кількість учнів та студентів цих навчальних закладів оберуть нашу Академію.