Підсумкове заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:30. З доповіддю виступатимуть:
Десяте заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:30. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами заняття вебінару, яке відбулось 28 березня 2016 року, необхідно виконати наступні завдання: звіт про роботу на 9 тижні (10 балів). Завдання тижня виконуються у форумах Моя работа (80 баллов) Этикет ДО (10 баллов) Для роботи рекомендується використати Организация вебінару. Тьюторіал
Дев’яте заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:30. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами заняття вебінару, яке відбулось 21 березня 2016 року, необхідно виконати наступні завдання: Завдання тижня виконуються у форумах Звіт про складання тестів (70 балів) Створити сценарій мікро-уроку (20 балів) Звіт про роботу на 8 тижні (10 балів) Для роботи з відео рекомендується використати Відеотьюторіал. Тест
Восьме заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:30. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами заняття вебінару, яке відбулось 14 березня 2016 року, необхідно виконати наступні завдання: Завдання тижня виконуються у форумах Складання глосарію до курсу (30 балів) План контролю навчального процесу (10+10 балів) Методи мотивації (30 балів) Пошук зразка (10 балів) Звіт про роботу на 7 тижні (10 балів) Для роботи з відео рекомендується використати Відео тьюторіал. Елемент “семінар” Створення статичної інфографіки у сервісі Easel.ly До 22 березня 2016 р. всім учасникам вебінару необхідно підготувати наступні документи для отримання свідоцтва про підвищення кваліфікації в сфері дистанційної освіти (зразки додаються): Індивідуальний […]
Сьоме заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:30. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами заняття вебінару, яке відбулось 29 лютого 2016 року, необхідно виконати наступні завдання: Завдання тижня виконуються у форумах Форум 6.1 Інформаційні матеріали курсу-2 (50 балів) Форум 6.2 Дизайн курсу (30+10 балів) Звіт про роботу на 6 тижні (10 балів) Для роботи з відео рекомендується використати Відео тьюторіал. Створення відео в Screencast-o-matic Відео тьюторіал. Створення відео в MoveNote Відео з тестуванням Психофізіологія графічних інтерфесів Blender – безкоштовний інструмент для створення анімації
П’яте заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» – нарада щодо обговорення стану підготовки дистанційних курсів за інформаційними матеріалами 1-4 занять вебінару, відбудеться о 15:30. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами заняття вебінару, яке відбулось 8 лютого 2016 року, необхідно виконати наступні завдання: Форум 4.1. Інформаційні матеріали курсу; Форум 4.2. Шахрайство – за мотивами статті; Написати звіт про роботу на четвертому тижні.
Четверте заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:30. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами заняття вебінару, яке відбулось 1 лютого 2016 року, необхідно виконати наступні завдання: Створити презентацію свого курсу у Power Point; Розробити план занять курсу; Створити передмову курсу; До кожного заняття розробити завдання для практичної роботи; Написати звіт про роботу на третьому тижні.
Третє заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:30. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами заняття вебінару, яке відбулось 25 січня 2016 року, необхідно виконати наступні завдання. 1. Скласти плана курсу Визначити тривалість курсу в тижнях, враховуючи, що на 1 заняття відводиться 1 тиждень. Записати назву кожного заняття. Визначити цілі кожного заняття. При визначенні цілей рекомендується звернути увагу на розділ 2.7 Класифікація цілей навчання. Написати структуру курсу за наступним шаблоном «Тиждень №1 – Тема Заняття №1 – Мети Заняття №1». 2. Перенести у свій курс теми і мету заняття
Друге заняття вебінару «Технологія розробки дистанційних курсів на платформі Moodle» відбудеться о 15:00. Шановні учасники вебінару під керівництвом проф. Кухаренко В.М. Нагадуємо вам, що за інформаційними матеріалами установчого заняття вебінару, яке відбулось 19 січня 2016 року, необхідно виконати деякі завдання. Завдання до вебінару Детально разработайте проект вашего курса соответственно предложенным направлениям. Определите, какой вы хотите создать курс. Подготовьте проект своего курса, используя материалы занятия №1, тщательно проработав нижеизложенные пункты: Определите какой курс вы будете создавать. Запишите его название. Определите целевую группу студентов. Определите сроки проведения курса. Определите профессиональные компетенции вашего студента. Определите, какие компетенции ваш студенту получит в результате обучения в вашем курсе. Подготовьте перечень заданий для выработки этих компетенций. Подберите информационные материалы, необходимые […]
До уваги завідувачів кафедр та викладачів, які приймають участь у вебінарі «Технологія розробки дистанційного курсу – 2016»! З 19 січня 2016 року починається відкритий онлайн курс «Технологія розробки дистанційного курсу – 2016». Викладачі Академії, які включені до списку слухачів курсу по закінченню навчання зможуть створити свій курс у LMS Moodle, Collaborator (http://ukrel.org/) або ВебТьютор, на своєму сайті, на сайтах НТУ «ХПІ» (Moodle 2.9), ХНАДУ (Moodle 2.5) або ВНТУ (Collaborator). Протягом 10 тижнів слухачі сформують програму курсу для визначеної цільової аудиторії, зможуть визначити мету курсу та окремих занять, підготувати інформаційні матеріали (тексти, графіку, інфографіку, відео, інтелект-карти тощо), підготувати інформаційні матеріали до дискусії, роботи малих груп, створити мікро-уроки, тести та систему контролю, […]