Огляд діджитал та аналітика медіа ринку України

Огляд діджитал та аналітика медіа ринку України

20 березня 2018 року кафедра економічної кібернетики та математичних методів влаштувала зустріч студентів Національної академії статистики, обліку та аудиту з представниками медіа агентства Universal McCann.

Спікерами виступили Беспалова Олександра – завідувач відділу інтернет реклами та Мішова Оксана – завідувач аналітичного відділу.

Доповідачі проаналізували основні тенденції діджитал та медіа ринків України, навели основні інструменти аналітики, які для цього використовуються. Крім цього, акцентували увагу студентів на навчальних предметах, таких як економетрика, інформаційні технології, моделювання економіки, що надають базові знання для майбутніх аналітиків.

Студентів Національної академії статистики, обліку та аудиту було запрошено до медіа агентства на співбесіди з питань проходження навчальної та переддипломної практик.

Зустрічі такого формату дозволяють студентам визначити цікаві напрями подальшої професійної реалізації та краще зрозуміти актуальність вивчення тих чи інших дисциплін для майбутньої діяльності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *