Завдяки тісному і продуктивному співробітництву викладачів кафедри іноземних мов НАСОА з міжнародним освітньо-методичним центром Dinternal Education студенти I курсу спеціальностей 051 “Eкономіка”, а саме спеціалізацій “Прикладна статистика”, “Цифрова економіка” (викладач – доц. Загородня О.Ф.) та 073 “Менеджмент”, 281 “Публічне управління та адміністрування”, 071 “Облік і оподаткування” (викладач – ст.викл. Волох С.В.) отримали можливість тимчасово працювати з освітньою інтерактивною платформою Pearson та використати можливості новітнього інтерактивного підручника з ділової англійської мови Business Partner (рівень B1) за допомогою комп’ютерного та мобільного додатку MyEnglishLab.
Студенти додатково опрацьовували ділову лексику з таких тем, як «Вибір кар’єри» (Career Choices), “Сектори бізнесу” (Business Sectors), “Проєкти” (Projects), “Світові ринки” (Global markets), “Дизайн та інновації” (Design and Іnnovations) тощо, і це значно розширило їх досвід спілкування іноземною мовою у фаховій галузі.
Ключовим елементом експериментального навчання онлайн із залученням сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій стала інтенсивна робота студентів з інтерактивним відеоматеріалом на ділову тематику, що дозволило майбутнім економістам поглибити знання світових тенденцій сучасного бізнесу, отримати додаткові орієнтири для майбутньої фахової діяльності.
Студенти зазначили, що проведена робота посилила їхню мотивацію, поглибила розуміння зв’язку інтелектуальних знань з їх практичним втіленням у фаховому середовищі, підвищила рівень володіння діловою термінологією зі сфер виробництва, організації, управління тощо.
Студенти охоче діляться враженнями від виконаної роботи:
«Нам цікаво займатися. Цікаві, зручні для виконання вправи»
– Хандашко Меланія, спец. “Прикладна статистика”.
«Тематика щільно пов’язана з реальними ситуаціями, і це дуже корисно». “Tasks are designed for real life”.
– Руденко Марина, спец. “Прикладна статистика”.
«Цікаві та складні завдання збагачують знання іноземної мови»
– Жежкун Володимир, спец. “Прикладна статистика”.
«Платформа залишила гарні враження, адже завдання дуже різноманітні, підібрані гарно, цікаві, містять багато лексики та чудово дарують не тільки навички з виконання певних завдань, а й збагачують словниковий запас слів».
– Анастасія Іванова, спец. “Менеджмент”.
«Мені сподобалось працювати з цією платформою, тому що вона має приємний дизайн, цікаві завдання і зручний інтерфейс. Це одна з небагатьох програм для вивчення англійської мови, яка зацікавила мене та з нею дуже приємно працювати, адже завдання є як легкі, так і складні, і це допомагає розвивати будь-який рівень».
– Ліліана Шляхтенко, спец. “Публічне управління та адміністрування”.
«Ми цілий місяць працювали в дуже зручній платформі MyEnglishLab. Легка реєстрація та швидка авторизація. Велика кількість вправ та видів їх виконання. Всі вправи допомагають краще розібратися з якоюсь темою або конкретно з питанням».
– Денис Шевчик, спец. “Публічне управління та адміністрування”.
«Досвід роботи з цією платформою був досить цікавим та корисним для мене. Певен, що вона принесе значні плоди кожному, хто буде нею користуватися».
– Дмитро Головко, спец. “Публічне управління та адміністрування”.
«Платформа Pearson – справжня знахідка для студентів, які прагнуть вчити англійську самостійно! Максимально зручна у використанні, проста в роботі і неймовірно цікава!»
– Соф’я Зленко, спец. “Публічне управління та адміністрування”.
«Мені сподобалась нова інтерактивна платформа MyEnglishLab, вона стимулює до вивчення англійської мови. Більше всього запам’ятались різноманітні вправи, які і не надто складні, і не надважкі».
– Тимур Заярний, спец. “Публічне управління та адміністрування”.
«Мені подобається працювати в такому новому форматі. Я можу вчити англійську за допомогою різних вправ, практикуватися сама або з одногрупникам в режимі онлайн. Вправи розміщені так, що легко знайти те що тобі потрібно, можна швидко та з задоволенням вивчати мову. Я вже бачу прогрес у навчанні, обов’язково хочу продовжити так займатись».
– Катерина Дух, спец. “Публічне управління та адміністрування”.
У планах співробітництва НАСОА та освітньо-методичного центру Dinternal Education у галузі іноземної філології – організація зустрічей з носіями іноземної мови, що, сподіваємося, і надалі стане корисним і цікавим досвідом для наших студентів.