24 листопада 2025 року практичне заняття з навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності “Маркетинг” (група 22.06) було проведено у форматі міні-конференції на тему The Latest Technologies of Marketing Activities (Новітні технології маркетингової діяльності).
Студенти підготували змістовні доповіді та презентації щодо важливості новітніх технологій для навчання і маркетингової діяльності:
- Голінська Тетяна – “Marketing Strategy Tools” (Інструменти маркетингової стратегії);
- Чепурна Вікторія – “Social Media Marketing” (Маркетинг у популярних соціальних мережах);
- Коблик Антон – “Impact of Social Media Marketing on Consumer Behaviour” (Вплив маркетингу у соціальних мережах на поведінку споживача).
Відповідно до навчальної теми практичного заняття студенти обговорили використання штучного інтелекту у маркетинговій діяльності, роль та значення соціальних мереж у професійній діяльності.
📖Викладачі кафедри іноземної мови – зав. кафедри, к.філол.н., доц. Марина Горюнова, ст. викл. Тетяна Погорєлова, ст. викл. Ірина Стогній зазначили, що такий вид навчального заняття дає можливість ефективно закріпили активну лексику відповідної тематики, вдосконалити навички проведення презентації англійською мовою та уміння дотримуватися правил проведення дискусії.
















