fbpx

Зустріч з практиком: Впровадження таргетингової реклами у соціальних мережах

Зустріч з практиком: Впровадження таргетингової реклами у соціальних мережах

25 травня 2022 року відбулася онлайн зустріч студентів 1-2 курсів Академії з  досвідченим фахівцем-практиком, таргетологом Ярославом Козаком.

Рівень успіху на ринку праці в умовах конкурентного середовища вже давно перестав залежати тільки від того, наскільки добре працівник виконуєте свої безпосередні обов’язки. Щоб бути компетентним фахівцем, треба розвивати і Hard  Skills, і Soft Skills, як професійні, так і універсальні непрофесійні якості, які допомагають взаємодіяти між собою в команді незалежно від сфери діяльності.

Доповідач розкрив секрети професії таргетолога та таргетингу у соціальних мережах, який нині є світовим трендом.

Проведений майстер-клас включав корисні знання та поради щодо настройки таргетованої реклами в Інтернеті та соціальних мережах, зокрема: формування основних завдань таргетолога, відбір цільової аудиторії, етапи настройки таргетингу, популяризація бренду у соціальних мережах, налаштування рекламної кампанії, тестування та оптимізація кампанії, маштабування і створення звіту та затвердження подальшої стратегії.