«Маркетинг і екологічні виклики» та «Маркетинг: сучасні тенденції та перспективи»

«Маркетинг і екологічні виклики» та «Маркетинг: сучасні тенденції та перспективи»

19 квітня 2024 року відбулися спільні заходи у форматі круглих столів: «Маркетинг і екологічні виклики» та «Маркетинг: сучасні тенденції та перспективи» кафедри менеджменту, маркетингу та публічного управління Національної академії статистики, обліку і аудиту; кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій та кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету.

До участі у заході були запрошені науково-педагогічні працівники, представники сфери бізнесу, громадських організацій, студенти, яких цікавлять проблеми, що обговорювалися на засіданні.

Основними спікерами заходу були:

  • Балабаниць Анжеліка, доктор економічних наук, професор, завідувачка кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету, «Формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах сучасних викликів»;
  • Мітюшкіна Христина, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри раціонального природокористування та охорони навколишнього середовища Маріупольського державного університету, «Екологічна безпека країн: сучасні виклики та індикатори оцінки»;
  • Долгова Надія, директор Національного природного парку «Меотида», «Наслідки військових дій для природоохоронних територій України».
  • Єсмаханова Алуа, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, «Питання соціальної відповідальності маркетингу»;
  • Супрун Наталія, доктор економічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту економіки та прогнозування НАН України, співзасновниця екологічного підприємства – ресайклінгової агенції «Reban», «Бізнес-ініціатива в діяльності екологічного підприємства»;
  • Лісютін Антон, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету, виконавчий директор ОК «Перший київський швейний кооператив», «Впровадження принципів lean-менеджменту на підприємствах легкої промисловості»

Проведений маркетинговий аналіз із просування еко-інновацій показує, що передумови розвитку «зеленої» економіки в Україні вже сформовані, але потрібна активна інформаційна підтримка і залучення споживачів до цього процесу. «Зелена» економіка має всі шанси на подальший розвиток в Україні, адже екологічна свідомість суспільства зростає і воно стає більш схильними до збереження як власного здоров’я, так і природного середовища.