29 листопада 2024 року відбулося відкрите заняття з ділової іноземної мови (англійської) на тему «Пристрої виведення інформації (Output Devices)» зі студентами 3 курсу спеціальності «Комп’ютерні науки», проведене доцентом кафедри іноземних мов, кандидатом філологічних наук Загородньою Ольгою Феліксівною.
Заняття відвідали проректор з науково-педагогічної та виховної роботи, кандидат економічних наук, доцент С.А. Супруненко, проректор з науково-педагогічної та фінансово-економічної роботи, доктор економічних наук, професор С.В. Шульга, декан обліково-статистичного факультету, доктор економічних наук, доцент О.І. Пилипенко, декан фінансово-економічного факультету, кандидат економічних наук, доцент В.В. Пархоменко, завідувач кафедри статистики, IT та математичних методів в економіці, кандидат економічних наук О.О. Горобець, завідувач кафедри іноземних мов, кандидат філологічних наук, доцент М.М. Горюнова, кандидат педагогічних наук, доцент Н.М. Діденко, ст. викладач кафедри іноземних мов І.В. Стогній, ст. викладач кафедри іноземних мов Т.Ф. Погорєлова.
Метою відкритого заняття к.філол.н. Загородньої О.Ф. було поглиблення знань студентів про типи і функції пристроїв виведення інформації, ознайомлення з сучасними тенденціями в сфері технологій, навчання фахової термінології в межах теми заняття. В процесі заняття студенти змогли вдосконалити такі види мовленнєвої діяльності, як говоріння (обговорення типів пристроїв виведення інформації та власного досвіду їх використання, відповіді на поставлені проблемні питання), слухання (робота з відеоматеріалом на тему видів пристроїв виведення інформації), читання (читання, переклад та обговорення текстів про функції 3D принтеру, принципи технологій та переваги різних видів дисплеїв). Важливою перевагою заняття був зв’язок навчального матеріалу з матеріалом фахових дисциплін у сфері комп’ютерних наук, адже це є невід’ємною частиною комплексної підготовки здобувачів вищої освіти. Стрижнем заняття виступила послідовна робота з відеоматеріалом та ґрунтовна робота з лексичним матеріалом на запропоновану тему. Студенти працювали у мікрогрупах, парах та індивідуально, викладач вміло поєднувала групову та індивідуальну роботу зі студентами, вводила елементи гри, і це покращувало взаємодію студентів та їх зацікавленість у темі.
Викладач Загородня О.Ф. запропонувала авторські наочні матеріали: мультимедійну презентацію, тематичні зображення, а також відеоматеріали, які покращували сприйняття специфіки фахового матеріалу та підвищували мотивацію студентів під час роботи.