Доступність для навчання осіб з особливими освітніми потребами – це ключовий елемент реалізації принципів рівних можливостей в освітньому процесі кожного його учасника, який спрямований на забезпечення доступності навчального середовища та різноманітних ресурсів для всіх здобувачів вищої освіти, незалежно від їхніх індивідуальних потреб та обмежень.
Основні аспекти доступності в НАСОА включають:
- Адаптоване навчання: здобувачам вищої освіти надаються можливості для адаптованого навчання з урахуванням їхніх особистих потреб і можливостей (індивідуальні навчальні плани, додаткова підтримка під час занять, а також доступ до спеціалізованих матеріалів та ресурсів).
- Фізична доступність: забезпечення доступності до навчальних приміщень, бібліотеки, аудиторій та інших установлених місць для здобувачів з обмеженими можливостями або фізичними обмеженнями.
- Інформаційна підтримка: надання інформаційної підтримки здобувачам щодо їх прав та можливостей, доступних ресурсів, а також інших аспектів, пов’язаних з доступністю та інклюзією.
- Технологічна підтримка: забезпечення доступу до спеціалізованих технологій та програмного забезпечення для здобувачів з різними типами обмежень.
- Психологічна та соціальна підтримка: надання психологічної та соціальної підтримки для здобувачів з обмеженими можливостями або іншими індивідуальними потребами, щоб допомогти їм успішно адаптуватися до умов навчання та досягти своїх освітніх цілей.
В цілому, доступність для здобуття освіти в НАСОА має на меті створення відкритого, дружнього та інклюзивного навчального середовища, в якому всі учасники освітнього процесу мають рівні можливості для навчання та особистого розвитку.
Порядок супроводу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в Національній академії статистики, обліку та аудиту затверджений наказом ректора від 24.05.2018 р. № 61.
Відповідно до затвердженого Порядку вхід до навчального корпусу Академії осіб з інвалідністю або моломобільних груп населення (далі – відвідувачів) здійснюється згідно з покажчиками, встановленими на території Академії, через службовий вхід, обладнаний пандусом. За необхідності відвідувачі можуть скористатись переговорним пристроєм, встановленим при вході, та викликати для супроводу чергового вахтера.
В приміщенні Академії відвідувачі користуються ліфтом, за допомогою якого піднімаються на потрібний поверх. Черговий вахтер супроводжує відвідувачів до ліфта та запрошує для подальшого їх супроводу методиста відповідного навчального підрозділу.
За необхідності співробітник Академії, що супроводжував відвідувачів, надає їм допомогу при виході з навчального корпусу.
Контакти відповідальних працівників
- Відділ адміністративно-господарського забезпечення: +380 (44) 484-47-71
- Психологічна підтримка: +380 (93) 623-32-78 – Козловська Ганна Альфредівна
- Медичний працівник: +380 (44) 486-73-62, +380 (66) 570-61-64 – Овраменко Людмила Петрівна
- Дистанційний відділ: +380 (44) 486-30-62 – Майструк Юлія Володимирівна