Онлайн профорієнтація кафедри обліку та оподаткування зі студентами Ржищівського індустріально-педагогічного фахового коледжу

Онлайн профорієнтація кафедри обліку та оподаткування зі студентами Ржищівського індустріально-педагогічного фахового коледжу

Профорієнтаційна робота триває! Днями колектив кафедри обліку та оподаткування НАСОА разом із деканом обліково-статистичного факультету в рамках профорієнтаційної роботи завітали онлайн до Ржищівського індустріально-педагогічного фахового коледжу.

Колектив кафедри постійно проводить роботу по залученню абітурієнтів до вступу до НАСОА, і зокрема, за освітньо-професійною програмою 071 «Облік, аудит і оподаткування».

Завідувач кафедри д.пед.н., професор Теловата Марія Теодозіївна ознайомила майбутніх вступників-абітурієнтів і викладачів коледжу з науково-педагогічними працівниками кафедри, розповіла про можливості та особливості навчання в НАСОА, переваги подальшого навчання на кафедрі обліку та оподаткування, активне студентське життя, заходи, які відбуваються на обліково-статистичному факультеті.

Про умови вступу до НАСОА розповів к.е.н., в.о. доцента Юрченко Олександр Анатолійович.

Абітурієнтам та викладачам коледжу була надана можливість дізнатися про історію кафедри, умови вступу, про навчально-виховну та науково-дослідну діяльність, перспективи кар’єрного та особистого зростання за допомогою підготовлених і представлених відео- презентацій.

Під час онлайн-зустрічі студенти коледжу ознайомилися із сучасною матеріально-технічною базою академії, умовами проживання у студентському гуртожитку та всіма можливостями, які  відкриває перед  вступниками НАСОА.

Абітурієнти-вступники всі дуже різні, проте це дуже класно, що вони настільки активні, зацікавлені у своєму майбутньому та розглядають нашу Академію, як одну з найкращих можливостей для реалізації себе та своєї успішної кар’єри. А ми, у той час, з радістю чекаємо на них у стінах НАСОА та нашій великій дружній родині!

– на завершення онлайн зустрічі наголосила Теловата М.Т.

Онлайн профорієнтація у Ржищівському індустріально-педагогічному коледжі пройшла у форматі дискусійної панелі, що дало можливість студентам-випускникам коледжу отримати  вичерпні відповіді на запитання.